Velkommen til podcast serien Ask – The Nordic Way

Dette er en podcast om den visionære Nordiske livsstilsbranche, der tør stille de svære spørgsmål, udfordre status quo og gå den ekstra mil for at sikre, at deres forsyningskæder er sporbare og transparent.

I denne podcast møder du sytten nordiske designbrands, som alle har en mission: at forstærke gennemsigtighed, sporbarhed og ansvarlighed.

Særligt i Blockchain Business har projektet støttet Son of a Tailor, Roccamore, Wehlers, Green Cotton, Spoor, Fritz Hansen i deres erfaringer med anvendelsen af ny teknologi til sporbarhed, transparens og bæredygtig innovation.

Dette er din chance for at deltage i samtalen.

Lyt med for at blive inspireret, og deltag i vores rejse for gennemsigtighed og forandring.
Lad os udforske, udvikle os og ASK – The Nordic Way.

Podcasten er finansieret af: Nordic Innovation & Industriens Fond.

Udviklet i samarbejde med Lifestyle & Design Cluster, DI Handel, Interior Cluster Sweden, Science Park Borås, +Lab, NFTA, Finsk Tekstil & Mode.

“Fast Fashion is Out of Fashion”

“Fast Fashion is Out of Fashion”

– Son of a Tailor, Roccamore, Kvadrat

“Transparency isn’t enough!"

“Transparency isn’t enough!”

– Ingridsdotter, Värnamo of Sweden, Gärnäs,Vestre

“Can we grow - without making new products?”

“Can we grow – without making new products?”

– Simone Faurschou, Birger Christensen, Wehlers

“Circular by design”

“Circular by design”

– Green Cotton, Spoor, Fritz Hansen

“How can technology support the longevity of a product?”

“How can technology support the longevity of a product?”

– Reima, Gina Tricot, Halti, Nudie Jeans