DATO & TID: Onsdag d. 23 juni 2021, kl. 09.00 – 09.45
STED: Dit kontor
TILMELDING: Du tilmelder dig HER
Vi tager forbehold for at der kan forekomme ændringer i programmet.
Webinar: Hvordan markedsfører brands transparens?
Transparens er i stigende grad et krav fra forbrugerne, når de skal tage stilling til et brand eller et produkt. Derfor bliver data og sporbarhed af produkter vigtigere i disse år, da digitaliseringen har gjort data lettilgængeligt. Men hvordan navigerer man som brand i de øgede krav til transparens, og hvordan gør man bedst muligt sit data tilgængeligt for sine forbrugere?
Kunder er digitale, og finder ud af hvis det brandet siger, ikke stemmer overens med hvad man gør. Derfor er arbejdet med hvordan man kan være transparant om sine handlinger blevet endnu mere aktuelt.
Lyt med, når Frederikke Antonie Schmidt, founder af Roccamore Shoes og Birgitte H Langer, Business Development Director fra SPOOR deler historier om deres rejse, og hør hvordan et team fra Roccamore, SPOOR og CBS skabte en sporbar sko.
Efterfulgt af oplæg fra CBS Adjunkt, Thomas Jensen, Henry & Jesper – hvordan kommer man i gang, og hvad har det krævet at få denne løsning på benene til Roccamore?
Målgruppen er salg og marketing i design og handels virksomheder
Vi tager forbehold for at der kan forekomme ændringer i programmet.